Վաշինգտոնը պահանջում է ՈՒկրաինայի նախագահից արագ արձագանք Թրամփի վարչակազմի «խաղաղության ծրագրին»՝ նպատակ ունենալով Ռուսաստանի հետ հրադադարի համաձայնագրի հասնել «մինչև դեկտեմբերի 25-ը՝ Սուրբ Ծնունդ»՝ հաղորդում է Financial Times-ը։ Երկուշաբթի օրը ՈՒկրաինայի նախագահը Լոնդոնում հանդիպել է Ֆրանսիայի, Գերմանիայի և Մեծ Բրիտանիայի առաջնորդների հետ։ Գերմանիայի կանցլեր Ֆրիդրիխ Մերցը ակնարկել է իրավիճակի հրատապության մասին, նշելով, որ «առաջիկա օրերը կարող են վճռորոշ լինել բոլորի համար»։               
 

Լևոն Մկրտչյան. Դաշտը լցված է և որակյալ, և անորակ ուսհաստատություններով

Լևոն Մկրտչյան. Դաշտը լցված է և որակյալ, և անորակ ուսհաստատություններով
11.10.2016 | 23:41

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը հոկտեմբերի 11-ին աշխատանքային հանդիպում է ունեցել ՀՀ ոչ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների հետ: Հանդիպման նպատակն էր՝ քննարկել ոլորտի հիմնախնդիրները, լսել տնօրեններին հուզող հարցերը և դրանց լուծման ուղիները:

«Անկախացման տարիներին՝ ոչ պետական կրթական համակարգի ձևավորման հիմքում չդրվեց մեծ գաղափարախոսություն, այլ առաջնային էին լիբերալ սկզբունքները՝ հավասարությունը, ազատությունը: Երբ այս խնդրում կարևորվեց որակյալ կրթության գաղափարը, կանգնեցինք փաստի առջև, մասնավորապես, դաշտը լցված էր և որակյալ, և անորակ ուսհաստատություններով ինչպես բարձրագույն, այնպես էլ հանրակրթության ոլորտում: Ցավոք, մինչ այսօր խնդրին լուծում չի տրվել. որոշ անբարեխիղճ ուսհաստատությունների պատճառով ընդհանուր տպավորություն է ստեղծվել, որ ոչ պետական կրթական համակարգն իրեն չի արդարացնում: Իհարկե, խոսքը նախ և առաջ վերաբերում է բուհերին: Սակայն իրականությունն այն է, որ թե հանրակրթության, թե մասնագիտական կրթության ոլորտում մենք այսօր ունենք բարձր որակ ապահովող հաստատություններ: Այս իմաստով ցանկանում եմ ևս մեկ անգամ շեշտել, որ ոլորտում որակը դարձնելով հիմնական չափանիշ՝ դրա հենքի վրա ենք կառուցելու հետագա ողջ ռազմավարությունը և միայն այդ դեպքում պետության կողմից կլինի հնարավորինս լայն աջակցություն ու պետական մասնակցությամբ համատեղ ծրագրեր»,- նշել է նախարարը և հավելել. «Հատկապես ավագ դպրոցում ցանկալի կլինի, որ հիմնական ուղղությունը միտված լինի դեպի մասնագիտացումներ, որը կլուծի մասնագիտական կողմնորոշման խնդիրը, ինչպես նաև դպրոցին հնարավորություն կտրվի՝ որևէ կոնկրետ ուղղությամբ խորանալու»,-նշել է նախարարը:


Հանդիպման մասնակիցները նախարարին են ներկայացրել իրենց մտահոգությունները՝ տարրական դասարանի դասագրքերի, ֆինանսավորման նոր մեխանիզմների ներդրման, ուսուցիչների վերապատրաստման, նրանց սոցիալական ապահովության և այլ հարցեր: Տնօրենները համակարծիք էին, որ անհրաժեշտ է ստեղծել պետական ուսհաստատությունների հետ հավասար մրցակցային պայմաններ: Հանդիպման ավարտին պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել՝ ստեղծել աշխատանքային խումբ, որը կքննարկի հարցերը և նախարարին կներկայացնի խնդիրների լուծման ուղիները:

Դիտվել է՝ 2122

Մեկնաբանություններ

ates.am/hy褑鈹愋扁晽褑鈹樞戔攢鈮パ嗏晵袘鈹屸暃械鈺懷嗏攼斜鈺樠嗏攲斜鈺樠嗏攲斜鈺⒀嗏攼斜鈺樠嗏晵袘鈹€路斜鈺捬嗏晵袘鈹屸暃斜鈺/1589484314" data-send="false" data-layout="button_count" data-show-faces="false">

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Քե­ռի Սե­մի խա­ղա­ղա­րար  ա­ռա­քե­լու­թ­յու­նը
Քե­ռի Սե­մի խա­ղա­ղա­րար ա­ռա­քե­լու­թ­յու­նը